مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-12فرهنگي

مراسم پایانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تهران


اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ساعت 18 و 30 دقیقه عصر چهارشنبه 21 مهر با اجرای «محمدرضا مقدسیان» برگزار خواهد شد.

- اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ساعت 18 و 30 دقیقه عصر چهارشنبه 21 مهر با اجرای محمدرضا مقدسیان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، ایمان رحیم پور کارگردان مراسم اختتامیه جشنواره سی وچهارم درباره جزییات برگزاری این مراسم گفت: اختتامیه جشنواره امسال در سالن زنده یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار خواهد شد.

امسال سعی کردیم برای مراسم اختتامیه از امکاناتی که مجموعه فارابی در اختیار دارد استفاده کنیم و از این امکانات نهایت استفاده را ببریم.

او با اشاره به این که این مراسم ساعت 18 و 30 دقیقه عصر چهارشنبه 21 مهر با اجرای محمدرضا مقدسیان برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به این که زمان محدودی برای برگزاری اختتامیه در اختیار داریم و بعد از آن ممنوعیت تردد در شهر تهران آغاز خواهد شد، به همین علت قصد داریم تا حد امکان سرعت مراسم را بالا ببریم تا مهمانان و برگزارکنندگان مراسم به محدودیت ها برخورد نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم پایانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تهران

مراسم پایانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تهران