مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-12سياسي

فردو قم به عنوان روستای قرآنی نمونه در کشور انتخاب شد


روستای فردو قم از میان هزار و 97 روستای قرآنی کشور به عنوان روستای قرآنی نمونه کشور انتخاب و در نشست شورای ترویج فرهنگ قرآنی استان قم از دست اندرکاران فعالیت قرآنی این روستا تقدیر شد.

- ، چهارمین نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قم و جمعی از مدیران کل استان در سالن محراب حرم بانوی کرامت برگزار شد.

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست از انتخاب شدن روستای فردو به عنوان روستای نمونه کشوری خبر داد و گفت: اطلاعات هزار و 97 روستای قرآنی در سطح کشور از سوی دهیاران ثبت شده که پس از ارزیابی 37 روستا از 25 استان انتخاب و در نهایت هفت روستا به عنوان روستای برتر قرآنی کشور شناخته شدند که روستای فردو یکی از این هفت روستا است.

در ادامه علی اصغر شعاِعی از اساتید قرآنی کشور با ارائه گزارشی از کمیته اجرایی فعالیت های قرآنی استان گفت: رویکرد این کمیته در مردمی شدن حرکت های قرآنی است و سعی شده که پیوند میان قرآن و عترت و گسترش اجتماعات قرآنی با محوریت هیأت های مذهبی پیگیری شود.

وی عنوان کرد: طرح بزرگ استعدادیابی نوجوانان خواهر و برادر از 6 تا 19 سال با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و همه ارگان های استان قم در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردو قم به عنوان روستای قرآنی نمونه در کشور انتخاب شد

فردو قم به عنوان روستای قرآنی نمونه در کشور انتخاب شد