مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-12اجتماعي

دانش آموزان نابینا و کم بینای مازندران هنوز کتاب درسی سال تحصیلی جدید را نگرفتند


مدیرعامل انجمن نابینایان و کم بینایان مازندران با اعلام اینکه 20 روز از سال تحصیلی گذشته اما دانش آموزان نابینا و کم بینای استان هنوز کتاب با خط بریل دریافت نکردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمهدی مسلمی مدیرعامل انجمن نابینایان و کم بینایان استان مازندران بعدازظهر امروز در نشست خبری مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسب روز جهانی سلامت روان و عصای سفید، از خرید دستگاه چاپ گر بریل ویژه استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: هر فایلی را که دانشجو و دانش آموز نابینا از طریق فضای مجازی به شماره تماس 011-35363738 ارسال کنند به صورت خط بریل چاپ می کنیم.

وی با اعلام اینکه 20 روز از سال تحصیلی گذشته اما دانش آموزان نابینا و کم بینای استان مازندران هنوز کتاب با خط بریل دریافت نکردند، گفت: در این زمینه مشکلات جدی داریم که تلاش داریم این مشکل را حل کنیم.

فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران نیز در این نشست  اظهار کرد: در استان مازندران 7 هزار و 138 نفر دچار آسیب بینایی هستند و از خدمات سازمان بهره مند هستند.

وی گفت: از این تعداد هزار و 370 نفر از افراد زیرپوشش بهزیستی معلولیت بسیار شدید بینایی دارند و 2 هزار نفر افراد معلولیت خفیف و بقیه هم بین خفیف و شدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان نابینا و کم بینای مازندران هنوز کتاب درسی سال تحصیلی جدید را نگرفتند

دانش آموزان نابینا و کم بینای مازندران هنوز کتاب درسی سال تحصیلی جدید را نگرفتند