مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-12اقتصادي

حضور پررنگ زنان در طرح توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی


مدیر دفتر تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: از مجموع 2500 نفر شرکت کننده در طرح توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی، 1900 نفر زن هستند.

- ایسنا/مرکزی مدیر دفتر تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: از مجموع 2500 نفر شرکت کننده در طرح توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی، 1900 نفر زن هستند.

فاطمه غنی پور بیستم مهرماه در سومین نشست کمیته هماهنگی اقدامات سند ارتقای زنان و خانواده در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات که با هدف آشنایی بیشتر اعضای کمیته با فعالیت های مراکز حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، بیان کرد: طرح توسعه ملی مشاغل خانگی در 31 استان کشور در حال اجراست و در پایان طرح 54 هزار و 400 نفر در عرصه مشاغل خانگی فعال خواهند بود.

وی با بیان اینکه شبکه سازی در این طرح اهمیت بالایی دارد، افزود: البته قبل از اجرای طرح کار مطالعاتی در خصوص آن انجام گرفته و تمامی طرح های پژوهشی در حوزه مشاغل خانگی بررسی شدند تا با آمادگی و شناخت درستی به این عرصه وارد شویم.

وی افزود: 60 پیشران در این طرح و در رشته های مختلف در استان فعالند که در بخش ارائه آموزش های لازم به شرکت کنندگان در این طرح نقش پررنگی را ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ زنان در طرح توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی

حضور پررنگ زنان در طرح توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی