مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-12سياسي

افزایش سطح خدمات شهرداری به تهرانی ها


معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: ما بدنبال افزایش سطح خدمات به شهر و شهروندان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، نخستین جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه شهر تهران با حضور جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مدیران، مشاوران، بازرسی و حراست حوزه خدمات شهری و معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه برگزار شد.

  در ابتدای این جلسه گزارشاتی از اقدامات حسینی در نجف و کربلا ، پیاده روی اربعین حسینی در شهر تهران، هفته دفاع مقدس، برنامه ها و اقدامات شهرداری تهران برای فصل بارش ها و.

ارائه شد.

جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این جلسه ضمن تبریک فراررسیدن ماه ربیع الاول گفت: در حوزه خدمات شهری ما در خدمت شهر و شهروندان هستیم و کسب رضایتمندی حداکثری آنان هدف ماست.

وی در ادامه افزود: با وجود این که شهر تهران جزو پایتخت های نمونه دنیاست؛ اما در هیچ کجای دنیا زباله ها روزی سه مرتبه جمع آوری نمی شود و قاعدتا برای حل این معضل نیازمند فرهنگ سازی اثربخش هستیم.

بهرامی اضافه کرد: واقعیت این است که ما به مدیر حل مشکل تبدیل شده ایم و این تفکر، تفکرغلطی است چرا که ما نباید اجازه دهیم که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سطح خدمات شهرداری به تهرانی ها

افزایش سطح خدمات شهرداری به تهرانی ها