مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-12سياسي

صداوسیما در پیشگیری از جرم می تواند عدلیه را یاری کند


صداوسیما از مسیر افزایش همه جانبه دانش و آگاهی های حقوقی و همچنین تبیین حقوق عامه مردم می تواند دستگاه عدلیه را در پیشگیری از جرم و کاهش پرونده ها یاری دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، هدایت فرهنگی و ایجاد امید در بین آحاد ملت به خصوص جوانان، نقش آفرینی مؤثری داشته باشد.

رییس دستگاه قضا همچنین گفت: صداوسیما از مسیر افزایش همه جانبه دانش مردم به ویژه در حوزه مسائل اجتماعی، حقوقی و قضایی، می تواند دستگاه عدلیه را در پیشگیری از جرم و کاهش پرونده ها یاری دهد.

رییس قوه قضاییه افزود: قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی به موضوع صیانت از حقوق عامه و اجرای عدالت، نظارت و شفاف سازی و مبارزه با فساد در جهت ارتقا سلامت نظام اداری و بهبود خدمت رسانی همه دستگاه ها به مردم عزیز توجه ویژه دارد و رسانه ملی با تولید محتوای غنی در این زمینه می تواند نقش مؤثری ایفا نماید.

پیمان جبلی نیز در این دیدار با تقدیر از رویکرد دستگاه قضا در حمایت و هم افزایی با رسانه ملی در دوره تحول و تعالی اظهار داشت: صداوسیما در شرایط دشوار فعلی که دشمن با جنگ رسانه ای تلاش می کند اعتماد و امید مردم را مخدوش کند، برای پیشبرد مأموریت هایش نیازمند حمایت همه ارکان حاکمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما در پیشگیری از جرم می تواند عدلیه را یاری کند

صداوسیما در پیشگیری از جرم می تواند عدلیه را یاری کند