مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-12اجتماعي

تخلف سازندگان مدرسه در باغ از روی ناآگاهی بوده است


رییس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: سازندگان مدرسه در باغ به دلیل نداشتن آگاهی از اینکه قرار دادن کانکس در باغ شخصی مجاز نیست، - ایسنا/همدان رییس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: سازندگان مدرسه در باغ به دلیل نداشتن آگاهی از اینکه قرار دادن کانکس در باغ شخصی مجاز نیست، دچار تخلف شده اند.

مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مدرسه غیرانتفاعی ساخته شده در باغ متعلق به هیچ یک از اعضای شورا و یا همسران آنها نیست، اظهار کرد: بانی و متولی این مدرسه از جوانانی است که در حوزه آموزشی کارهای شاخص موفقی انجام داده است و توانسته در حوزه آموزشی، فرهنگی و تربیتی تحول ایجاد کند.

وی افزود: بانیان این مدرسه با تصور اینکه می توان در باغ شخصی، بدون دریافت مجوز کانکس موقت قرار داد و این موضوع جزء تخلفات ساختمانی محسوب نمی شود، اقدام به این کار کردند و باعث به وجود آمدن این سوء تفاهم شدند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه از نظر مجموعه شهرداری قراردادن کانکس به این شکل تغییر کاربری محسوب می شود، تصریح کرد: شهرداری به دلیل این تخلف و نداشتن مجوز برای جمع آوری کانکس از دادستانی دستور گرفت و وارد عمل شد که موجب اصطکاک هایی نیز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف سازندگان مدرسه در باغ از روی ناآگاهی بوده است

تخلف سازندگان مدرسه در باغ از روی ناآگاهی بوده است