مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-12سياسي

نشست مقدماتی شصت و هشتمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی برگزار شد


نشست مقدماتی کارشناسان و مدیران شصت و هشتمین نشست وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با حضور مدیران و کارشناسان 22 کشور عضو، - نشست مقدماتی کارشناسان و مدیران شصت و هشتمین نشست وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با حضور مدیران و کارشناسان 22 کشور عضو، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وبدا، پیش از مراسم افتتاحیه، جلساتی تحت عنوان Pre RC با مدیریت دکتر کریستوف هاملمن، مسئول هیات رییسه دفتر منطقه ای برگزار شد، وی قوانین کلی مربوط به برگزاری نشست را مطرح و سایت مجازی طراحی شده برای استفاده و حضور سایر افراد علاقه مند معرفی شد.

در ادامه، دکتر رانا حاجه، معاون و مدیر برنامه های دفتر منطقه ای، به معرفی کلی اهداف و اهمیت دیجیتالی شدن سلامت پرداخت؛ سپس دکتر احمد مندیل، هماهنگ کننده تحقیقات و فناوری دفتر منطقه ای نیز در گزارشی مبسوط به استراتژی های موفق در این زمینه از جمله نرم افزارهای رایج در زمینه تحویل دارو و رزرو پزشک، پرداخت و اقدامات لازم جهت برنامه ریزی پیاده سازی و گسترش این ابزار جدید را شرح داد.

در این زمینه دکتر قنبری مطلق، رییس اداره سرطان وزارت بهداشت کشورمان، به بیان تجارب کشورمان در زمینه سلامت دیجیتال و بهره مندی از آن در زمان کووید 19 از جمله پرونده الکترونیک سلامت، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مقدماتی شصت و هشتمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی برگزار شد

نشست مقدماتی شصت و هشتمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی برگزار شد