مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-12سياسي

دولت آمریکا در حادثه تروریستی قندوز افغانستان نقش دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نقش دولت تروریست پرور آمریکا در کشتار مردم مظلوم افغانستان و حادثه منطقه قندوز گفت: عامل برهم زدن امنیت و آرامش منطقه متوجه دولت آمریکا است.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت به مناسبت شهادت عده ای از مسلمانان افغانستان در حادثه تروریستی منطقه خان آباد قندوز افغانستان، گفت: عامل برهم زدن امنیت و آرامش مردم مسلمان افغانستان و برخی کشورهای منطقه متوجه دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکا و برخی ایادی آن در منطقه است.

وی ضمن محکوم کردن این جنایات وحشیانه در حادثه تروریستی منطقه خان آباد قندوز افغانستان و با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از مسلمانان و نمازگزاران این حادثه تروریستی، اظهار داشت: از مسئولان و دستگاه های امنیتی کشور همسایه افغانستان درخواست می کنیم هر چه زودتر عاملین این جنایت ددمنشانه را شناسایی و با آنها برخورد عبرت آموز شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور مداخله جویانه دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکا در برخی کشورهای منطقه به ویژه در افغانستان، افزود: عامل بی ثباتی و عدم امنیت برخی کشورهای منطقه، حضور مداخله جویانه دولت های استکباری بویژه دولت تروریستی ایالات متحده آمریکاست و این کشور باید هر چه زودتر از این اقدامات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آمریکا در حادثه تروریستی قندوز افغانستان نقش دارد

دولت آمریکا در حادثه تروریستی قندوز افغانستان نقش دارد