مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-12سياسي

اجرای طرح کارورزی دانشجویان در صنایع/ دانشجویان بیمه می شوند


معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به جذب دانشجویان در صنایع مختلف و اجرای طرح کارورزی گفت: صنایع قبول کرده اند که براساس قانون کار دانشجویان را بیمه کرده و حقوق پرداخت کنند.

- به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمد حسین کریمیان هدف از دوره کارورزی (کوآپ) را افزایش مهارت دانشجویان در رشته تحصیلی عنوان کرد و گفت: دانشجویانی که در این طرح شرکت می کنند پس از فارغ التحصیلی از توانایی بالای اشتغال برخوردار خواهند شد.

همچنین زمینه ای فراهم می شود که دانشجویان با شرکت در دوره کارورزی دروس خود را هدف دار انتخاب می کنند.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: دانشگاه های بزرگ خارجی سابقه طولانی در برگزاری دوره کوآپ دارند و برای تقویت این موضوع زیرساخت ها و حمایت های لازم نیز ایجاد شده است.

کریمیان خاطرنشان کرد: در دوره کوآپ دانشجویان از ترم تحصیلی 4 و یا 5، در مجموع دو ترم و دو تابستان را در صنعت مشغول به کار می شوند که در این طرح طول دوره تحصیل دانشجو افزایش می یابد اما جزء سنوات دانشجو بشمار نمی آید.

وی اظهار داشت: برای برگزاری این دوره آیین نامه ای در سال گذشته تصویب شده است و از بهمن سال 99 دوره اول این طرح در دانشگاه اجرا شد که در دوره اول 10 دانشجو به شرکت ها و کارخانه های مختلف کشور اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کارورزی دانشجویان در صنایع/ دانشجویان بیمه می شوند

اجرای طرح کارورزی دانشجویان در صنایع/ دانشجویان بیمه می شوند