مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-12حوادث

تلاش یگان های حفاظت در برخورد با دست اندازان به بیت المال کمتر دیده می شود


سلامت و امنیت دو نعمت مجهول هستند که شاید به مصداق همین مسائل، مردم اقدامات امنیتی و انتظامی را خیلی مشاهده نکنند و تلاش های شما یگان های حفاظت در برخورد با مخلان نظم، - ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سلامت و امنیت دو نعمت مجهول هستند که شاید به مصداق همین مسائل، مردم اقدامات امنیتی و انتظامی را خیلی مشاهده نکنند و تلاش های شما یگان های حفاظت در برخورد با مخلان نظم، امنیت و دست اندازان به بیت المال را نبینند.

سردار عبدالرضا ناظری امروز 20 مهرماه در رزمایش پلیس و یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی کرمان به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: همکاران ما در انجام ماموریت هایشان با مشارکت مردم کارنامه درخشانی دارند، هرچند شان مردم بزرگ استان کرمان امنیت، نظم و آرامش بالاتر از این است.

وی با اشاره به شعار هفته ناجا در سال جاری با عنوان پلیس هوشمند، امنیت پایدار افزود: بدون مشارکت مردم و سازمان ها، تحقق این شعار میسر نیست.

ناظری تصریح کرد: در سال های گذشته پلیس با هوشمندی به برون سپاری ماموریت های قابل واگذاری اقدام کرده که مردم قدردان خدمات هر کدام از این سازمان ها هستند.

ضمن اینکه نظارت و هماهنگی عمده فعالیت سازمان ها با مدیریت فرمانداران، بخشداران، دهیاران و ریاست شورای تامین صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش یگان های حفاظت در برخورد با دست اندازان به بیت المال کمتر دیده می شود

تلاش یگان های حفاظت در برخورد با دست اندازان به بیت المال کمتر دیده می شود