مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-12اجتماعي

برگزاری دوره آموزشی کودک و محیط زیست در سامانه «شاد»


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از برگزاری دوره آموزش مجازی با عنوان کودک ومحیط زیست در مدارس این شهرستان ازطریق شبکه اجتماعی و آموزشی «شاد» خبر داد.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از برگزاری دوره آموزش مجازی با عنوان کودک ومحیط زیست در مدارس این شهرستان ازطریق شبکه اجتماعی و آموزشی شاد خبر داد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهناز مدیریان با اعلام این خبر گفت: با توجه به ‏محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، این اداره با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد اقدام به ‏برگزاری دوره آموزش مجازی با عنوان کودک ومحیط زیست ازطریق شبکه اجتماعی ‏و آموزشی شاد کرد.

‏ وی افزود: این دوره آموزشی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و با میزبانی مدرسه شیخ فضل الله نوری صفادشت با هدف ارتقای دانش، فرهنگ، اخلاق ‏وسواد محیط زیستی دربین کودکان و دانش آموزان به عنوان یک اصل از اصول حقوق شهروندی و یکی از مهارت های زندگی امروز (20مهرماه) برگزار شد.

مدیریان در ادامه گفت: در این دوره آموزشی موضوعاتی درخصوص مفهوم محیط زیست، انواع آلودگی های محیط زیست و راهکارهای حفظ آن به صورت ساده و علمی همراه با تصاویر قابل درک برای کودکان ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی کودک و محیط زیست در سامانه «شاد»

برگزاری دوره آموزشی کودک و محیط زیست در سامانه «شاد»