مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-12سياسي

رحیمی: مردم سقز و بانه با قطعی آب بیش از 72 ساعت به بهانه جیره بندی مواجه هستند


نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مردم با قطعی آب بیشتر از 72 ساعت به بهانه جیره بندی مواجه هستند که بعد از وصل مجدد آب، - نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مردم با قطعی آب بیشتر از 72 ساعت به بهانه جیره بندی مواجه هستند که بعد از وصل مجدد آب، آبی که در اختیار مشترکان قرار می گیرد کدر و غیر شفاف می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد رحیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور بیان کرد: تذکرم در خصوص تعیین تکلیف هر چه سریع تر انتخاب استاندار کردستان است که در این زمینه باید اقدام عاجل صورت گیرد.

وی در تذکر به وزیر نیرو در خصوص کمبود شدید آب شرب شهرستان های سقز و بانه، گفت: در حال حاضر مردم با قطعی آب بیشتر از 72 ساعت به بهانه جیره بندی مواجه هستند و بعد از وصل مجدد آب، آبی که در اختیار مشترکان قرار می گیرد کدر و غیر شفاف می باشد که با تغییر طعم، رنگ و بو نیز مواجه هستیم و در این خصوص به وزیر نیرو پیشنهاداتی نیز ارائه شده است.

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر به وزیر نیرو ادامه داد: تراز 1403 دریاچه سد بوکان جهت تامین آب شرب شهرستان سقز حفظ شود، با توجه به اینکه مخازن آب تکمیل نشده و داخل رینگ قرار نگرفته، امکان بهره برداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی: مردم سقز و بانه با قطعی آب بیش از 72 ساعت به بهانه جیره بندی مواجه هستند

رحیمی: مردم سقز و بانه با قطعی آب بیش از 72 ساعت به بهانه جیره بندی مواجه هستند