مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-12حوادث

دستگیری 45 حفارغیرمجاز و خریدار اشیای عتیقه در همدان


فرمانده یگان حفاطت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: ازابتدای سال تاکنون 45 حفار غیرمجاز ک خریدار و فروشنده اشیای عتیقه در همدان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد حاجی عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران همزمان با هفته ناجا اظهار کرد: طی سال جاری 45 حفار غیرمجاز و خریدار و فروشنده اشیای عتیقه در همدان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 76 قلم اشیای اصل و بدل تاریخی و نیز پنج دستگاه فلزیاب غیرمجاز در همدان کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاطت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان عنوان کرد: یگان حفاظت استان طی این مدت 20 گشت تلفیقی و عملیات مشترک با نیروی انتظامی و 25 مورد جلسه تعامل و همکاری با رده های مختلف نیروی انتظامی، مراجع قضایی و دستگاه های دولتی ذیربط داشت.

وی ادامه داد: در این مدت شهرستان نهاوند با کشف 60 قلم اشیاء، بیشترین کشفیات و  اسدآباد با دستگیری17 نفر بیشترین تعداد عملیات و آمار دستگیری را در استان داشته است.

عزیزی ضمن تقدیر از مردم که همواره یار و همراه میراث بانان بوده اند اعلام کرد: عوامل یگان در این مدت 98 گزارش مردمی را پیگیری کرده و همچنان شماره تماس 32528030 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در حوزه حفاظت از آثار تاریخی و اشیاء عتیقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 45 حفارغیرمجاز و خریدار اشیای عتیقه در همدان

دستگیری 45 حفارغیرمجاز و خریدار اشیای عتیقه در همدان