مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-12اقتصادي

پرواز قیمت تخم مرغ به سمت گرانی/ مسئولان: قیمت در خراسان جنوبی مناسب تر است!


فعالیت 43 واحد مرغداری پرورش مرغ تخم گذار در خراسان جنوبی این استان را در باب تأمین تخم مرغ خودکفا کرده است اما با وجود اینکه این استان مهد تولید مرغ و تخم مرغ در شرق کشور است اما شاهد افزایش قیمت های ناگهانی در این کالا هستیم که گلایه های مردم را به دنبال دارد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ ماه ها است به دنبال تبعات همه گیری بیماری کرونا بر اقتصاد و همچنین افزایش نرخ ارز، شاهد گران شدن اقلام مختلف بوده ایم.

افزایش گرانی در کشور از افزایش دلار و ارز آغاز شد، وقتی دلار بالا رفت به دنبال آن خودرو، لوازم خانگی، برقی و حتی گوشت و مرغ و میوه گران شد اما بعد از مدتی دلار نه به قیمت قبلی اما به حالت تقریباً ثابت برگشت ولی اجناس و کالاها همچنان گران و دائماً در حال افزایش است.

گرانی کالاها در سایه کسادی بازار با توجه به شیوع ویروس کرونا این روزها کام مردم شرقی ترین نقطه ایران را تلخ کرده و برخی ها معتقد هستند که در نبود نظارت کافی در بازار موجب ماهی گیری برخی از افراد سودجو از وضعیت کنونی شده است.

گلایه مردم از گرانی ها و رنجی که از این معضل می برند، حکایتی است که بارها از آن گفته و شنیده ایم.

هر چند وقت یک بار افزایش ناگهانی قیمت چند کالا بر دشواری گردش چرخ های معیشت می افزاید و نگاه مردم را متوجه متولیان امر می سازد تا شاید تمهیدی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز قیمت تخم مرغ به سمت گرانی/ مسئولان: قیمت در خراسان جنوبی مناسب تر است!

پرواز قیمت تخم مرغ به سمت گرانی/ مسئولان: قیمت در خراسان جنوبی مناسب تر است!