مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-12اجتماعي

کاهش 70 درصدی تصادفات جاده چالوس با یک راهکار ساده


این شیارها در یکی از لاین های آزاد راه کرج- قزوین هم نصب شده که در مقایسه با لاین مجاور، آمار تصادفات رانندگی تا حد زیادی کاهش داشته است.

- رییس پلیس راه البرز با اشاره به ایجاد شیارهای لرزاننده در جاده چالوس گفت: از زمانی که این شیارها نصب شده، به دلیل بالا رفتن اصطکاک بین لاستیک و آسفالت، تصادفات رانندگی در این محور به خصوص در فصول بارندگی تا 70 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ رضا گودرزی روز سه شنبه 20 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مهندسی ترافیک در موضوع راه ها نقشی اساسی دارد، اظهار کرد: ایمنی راه ها حرف اول را در مهندسی ترافیک می زند.

وی با اشاره به ویژگی خاص راه های البرز ادامه داد: البرز در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته و راه های آن به ویژه محور کرج چالوس باید به طور مستمر مورد اصلاح و بازبینی قرار بگیرند.

وی با اشاره به ایجاد شیارهای لرزاننده در جاده چالوس گفت: از زمانی که این شیارها نصب شده، به دلیل بالا رفتن اصطکاک بین لاستیک و آسفالت، تصادفات رانندگی در این محور به خصوص در فصول بارندگی تا 70 درصد کاهش داشته است.

این مسئول اضافه کرد: این شیارها در یکی از لاین های آزاد راه کرج- قزوین هم نصب شده که در مقایسه با لاین مجاور، آمار تصادفات رانندگی تا حد زیادی کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی تصادفات جاده چالوس با یک راهکار ساده

کاهش 70 درصدی تصادفات جاده چالوس با یک راهکار ساده