مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-12پزشكي

کارمندان واکسن گریز هفته ای یک بار تست کرونا بدهند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: در ادارات مختلف کارمندانی که تا کنون واکسن تزریق نکرده اند موظف هستند هفته ای یک مرتبه تست کرونا انجام دهند.

- ایسنا/بوشهر رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: در ادارات مختلف کارمندانی که تا کنون واکسن تزریق نکرده اند موظف هستند هفته ای یک مرتبه تست کرونا انجام دهند.

سعید کشمیری اظهار کرد: در استان بوشهر به علت فصل گرما و بسته بودن درب و پنجره شاهد موج سهمگین پنجم در تابستان بودیم که خداراشکر اکنون فروکش کرده است.

وی افزود: در استان بوشهر تقریبا اورژانس ها خلوت و مراجعات کمتر شده و بخش های بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های استان یا فاقد بیمار بوده یا تعداد بسیار کمی در آن ها وجود دارد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تصریح کرد: شرایط به نسبت آرام و کم خطر در دو شهرستان کنگان و جم را شاهد هستیم و 8 شهرستان استان در وضعیت زرد بوده که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به زودی تعدادی دیگری از شهرستان ها به رنگ آبی و کم خطر خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر در مورد بازشدن تالارها در استان خاطر نشان کرد: طبق بخشنامه های دریافت شده از وزارت بهداشت، در شهرستان های زرد و آبی امکان استفاه از تالارها در محیط باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان واکسن گریز هفته ای یک بار تست کرونا بدهند

کارمندان واکسن گریز هفته ای یک بار تست کرونا بدهند