مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-12سياسي

نشست تخصصی «فصل تحول» در دانشگاه لرستان برگزار شد


نخستین نشست تخصصی «فصل تحول» با محوریت بررسی گفتمان عقلانیت، عدالت خواهی و پیشرفت در دانشگاه لرستان و با حضور رییس و اعضای هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد.

- در دانشگاه لرستان و دبیر برگزاری این نشست با اشاره به برگزاری نشست تخصصی فصل تحول گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه دانشگاه لرستان در فضای علمی و فرهنگی و… استان این نشست ها با محوریت بررسی گفتمان عقلانیت، عدالت خواهی و پیشرفت در دانشگاه لرستان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ها که با حضور اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان برگزار می شود، اساتید ضمن ارائه نظرات خود پیرامون موانع، ضعف ها و راهکارهای رسیدن به عدالت، عقلانیت و پیشرفت در دانشگاه لرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سبزی گفت: نشست فصل تحول دوشنبه، 19 مهرماه از ساعت 9 الی 12 در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و اقتصاد (سالن اجتماعات شهید شکوهی) برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این نشست تخصصی همچنین در فضای مجازی و از طریق بستر اسکای روم از سوی اساتید و کارکنان دانشگاه لرستان دنبال شد و هر یک از حاضران در جلسه به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام دکتر حبیب حاتمی رییس دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه دفتر نهاد رهبری در دانشگاه این افتخار را داشت که امروز شنونده بخشی از ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی «فصل تحول» در دانشگاه لرستان برگزار شد

نشست تخصصی «فصل تحول» در دانشگاه لرستان برگزار شد