مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-12سياسي

وقوع نشانه های الهی در زمان میلاد پیامبر اسلام(ص)


یکی از کارشناسان مذهبی رسانه ملی گفت: همزمان با میلاد پیامبر(ص) وقایع عجیبی رخ داد؛ دریاچه ساوه که معبود برخی از افراد بود خشک، آتشکده فارس خاموش شد و طاق کسری فرو ریخت و در چیزهایی که نشانه فاصله گرفتن مردم از عبودیت خداوند بود تزلزل ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی در محفل سخنرانی دوشنبه شب حرم مطهر بانوی کرامت که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرازهایی از نهج البلاغه در رابطه با شخصیت پیامبر(ص) اظهار کرد: بیش از 200 مورد امیرالمؤمنین(ع) در نهج البلاغه به عظمت پیامبر(ص) اشاره کرده اند.

وی با بیان اینکه رسم خطبه های با اشاره به خطبه اول نهج البلاغه ابراز کرد: خداوند خاتم النبیین را به رسالت مبعوث کرد تا وعده ای که داده بود تحقق پیدا کند و نبوت به کمال برسد در حالی که خداوند از پیامبران قبل درباره تبعیت از پیامبر خاتم پیمان گرفته بود و علائم پیامبر معروف و مشهور بود.

وی با بیان اینکه اوصاف پیامبر(ص) در کتاب های آسمانی قبل هم آمده بود، گفت: قرآن می فرماید پیروان پیامبران قبل، پیامبر اسلام(ص) را مانند فرزندان خود می شناختند و علامه تستری در شرح نهج البلاغه خود می نویسد وقتی این آیه نازل شد اگر غیر از این بود اهل کتاب باید اعتراض می کردند اما با وجود آن همه منافقی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع نشانه های الهی در زمان میلاد پیامبر اسلام(ص)

وقوع نشانه های الهی در زمان میلاد پیامبر اسلام(ص)