مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-12سياسي

هشدار نماینده اصفهان درباره بی توجهی به پرداخت حقابه باتلاق گاوخونی


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت بی توجهی حقابه باتلاق گاوخونی که سال هاست داده نشده به یکی از کانون های بزرگ گرد و غبار تبدیل خواهد شد که حداقل 5 استان کشور درگیر گرد و غبار سرطانزا خواهند شد.

- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت بی توجهی حقابه باتلاق گاوخونی که سال هاست داده نشده به یکی از کانون های بزرگ گرد و غبار تبدیل خواهد شد که حداقل 5 استان کشور درگیر گرد و غبار سرطانزا خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی طغیانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام ربیع و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: در شرایطی قرار داریم که فشار بی امان جنگ اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه دشمن همراه با ناکارآمدی دولت های یازدهم و دوازدهم منجر به بدترین نرخ رشد اقتصادی، نرخ تورم، سرمایه گذاری و نرخ رشد نقدینگی در 30 سال اخیر شده است و این وضعیت فشار بی امانی را بر مردم تحمیل کرده و کمر اقشار کم درآمد را شکسته است.

وی یادآور شد: اکنون در آغاز فصل جدیدی از حکمرانی کشور قرار داریم که از اسفند 98 با انتخابات مجلس یازدهم شروع شد و با انتخاب رییس جمهور محترم در خرداد 1400 تکمیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده اصفهان درباره بی توجهی به پرداخت حقابه باتلاق گاوخونی

هشدار نماینده اصفهان درباره بی توجهی به پرداخت حقابه باتلاق گاوخونی