مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-12اقتصادي

شعر امروز در هر شکل و قالبی از حافظ تاثیر پذیرفته است


نمی توان نقش حافظ را در شعر امروز نادیده گرفت زیرا به طور قطع شعر امروز در هر شکل و قالبی از حافظ تاثیر پذیرفته است.

- شعر امروز در هر شکل و قالبی از "حافظ" تاثیر پذیرفته است ایسنا/خوزستان محمدعلی بهمنی معتقد است: نمی توان نقش حافظ را در شعر امروز نادیده گرفت زیرا به طور قطع شعر امروز در هر شکل و قالبی از حافظ تاثیر پذیرفته است.

محمدعلی بهمنی به مناسبت روز حافظ (20 مهر) در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حافظ ماندگار است و در شعر ما بسیار تاثیرگذار بوده، هست و خواهد بود.

وی تصریح کرد: وقتی شعر شاعران قرن های قبل و بزرگانی از جمله حافظ را می خوانیم، می بینیم که شعر در آن قرن ها چه انرژی و گفتار شگفتی داشته و با توجه به این که شعر باید با زمان خود پیش برود، در روزگار ما شعر باید به شگفتی بیشتری برسد.

شاعر مجموعه این خانه واژه های نسوزی دارد گفت: انتظار این است که با وجود شاعران بزرگی مثل حافظ در گذشته و کلام شگفت آنها شعر امروز به شگفتی بیشتری برسد، نه اینکه ضعیف و پایمال باشد.

ما از شاعران گذشته آموخته ایم اما باید برای فرداها چیزی داشته باشیم تا شاعران بتوانند از آنها بیاموزند که متاسفانه در این زمینه لنگ هستیم.

بهمنی با بیان این که شعر از گذشته درس هایی گرفته تا درس هایی برای فرداها داشته باشد، افزود: حافظ از خود برای شعر امروز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر امروز در هر شکل و قالبی از حافظ تاثیر پذیرفته است

شعر امروز در هر شکل و قالبی از حافظ تاثیر پذیرفته است