مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-12دانش

جزییات جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه فنی و حرفه ای


معاون اداری مالی دانشگاه فنی و حرفه ای از شروع تشکیل پرونده و ثبت مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 1400 در این دانشگاه خبر داد.

- به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، غلامرضا زمانی گفت: با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی پیمانی سال 1400 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم دریافت و ثبت مدارک پذیرفته شدگان دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور تهران به عنوان محل متمرکز این امر تعیین شد.

وی افزود: به منظور کیفی کردن این فرآیند، با تشکیل کارگروه اجرایی با برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم برای پذیرش و تشکیل پرونده داوطلبان اقدام لازم صورت پذیرفته است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در این آزمون 138 نفر از داوطلبان از سوی سازمان سنجش برای مرحله اول پذیرفته شده اند که در نظر است پس از انجام مصاحبه و مراحل گزینش، بعنوان کارمند پیمانی در رشته هایی نظیر کارشناس آزمایشگاه و کارگاه های فنی، کارشناس شبکه، کارشناس حقوقی و …استخدام دانشگاه فنی و حرفه ای شوند.

وی اظهار داشت: داوطلبان از روز شنبه 10 مهرماه با مراجعه به دانشکده مذکور نسبت به تشکیل پرونده و ثبت مدارک خود اقدام کردند و این پذیرش تا ساعت 16 روز دوشنبه 12 مهرماه ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه فنی و حرفه ای

جزییات جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه فنی و حرفه ای