مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-12سياسي

سازمان ثبت اسناد مکلف به برگزاری آزمون سالانه سردفتری و دفتریاری شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان ثبت اسناد کشور را مکلف کردند به صورت سالانه از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به برگزاری آزمون سردفتری و دفتریاری اقدام نماید.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان ثبت اسناد کشور را مکلف کردند به صورت سالانه از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به برگزاری آزمون سردفتری و دفتریاری اقدام نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، گزارش کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی را در خصوص طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بررسی کرده و در نهایت ماده 4 این طرح را به تصویب رساندند.

براساس ماده 4 این طرح؛ ماده 5 قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران مصوب 1354/4/25 با اصلاحات و الحاقات بعدی به شرح زیر اصلاح می شود: ماده 5 - سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موظف است هرساله از طریق سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به برگزاری آزمون سردفتری و دفتریاری اقدام نماید.

داوطلبانی که حداقل هفتاد درصد (70%) امتیاز میانگین نمرات یک درصد (1%) حائزان بالاترین امتیاز را کسب کنند به عنوان پذیرفته شده، جهت طی مراحل مقتضی به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ثبت اسناد مکلف به برگزاری آزمون سالانه سردفتری و دفتریاری شد

سازمان ثبت اسناد مکلف به برگزاری آزمون سالانه سردفتری و دفتریاری شد