مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-12سياسي

ارسال فهرست روسای متخلف دانشگاه د رپرونده بورسیه ها به قوه قضاییه


عضو هیئت رییسه مجلس از کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خواست فهرست روسای دانشگاه ها که در پرونده بورسیه ها تخلف کردند را نیز به قوه قضاییه ارسال کند.

- ، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه (20 مهر) مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در اخطاری ناظر بر اصل 90 قانون اساسی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص اظهارنظر واقعی دولت گذشته در مورد اعطای بورسیه های غیرقانونی به افراد، گفت: ضمن تشکر از کمیسیون برای تدوین این گزارش لازم است در کنار معرفی رییس جمهور سابق و وزرای متخلف در این موضوع رؤسای دانشگاه هایی که به نوعی معاونت در ظلم داشتند نیز به قوه قضاییه معرفی شوند.

وی افزود: در این موضوع به بسیاری از نخبگان کشور ظلم شده است و همچنین بخش زیادی از اموال کشور اضرار شده که باید به بیت المال عودت داده شود.

در ادامه عبدالرضا مصری نائب رییس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این اخطار قانون اساسی، گفت: گزارش قرائت شده از سوی کمیسیون خلاصه ای بود از آنچه که تدوین شده و کمیسیون آنچه که تحقیقات خود را در خصوص آن انجام داده به قوه قضاییه ارائه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال فهرست روسای متخلف دانشگاه د رپرونده بورسیه ها به قوه قضاییه

ارسال فهرست روسای متخلف دانشگاه د رپرونده بورسیه ها به قوه قضاییه