مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-12سياسي

55 مصوبه در سفر استاندار به باخرز


در سفرهای شهرستانی بازدید از پروژه ها، دیدارهای مردمی و شناخت نسبت به پتانسیل های منطقه صورت گرفت و نقشه راهی برای توسعه شهرستان ها تدوین شد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: در سفرهای شهرستانی بازدید از پروژه ها، دیدارهای مردمی و شناخت نسبت به پتانسیل های منطقه صورت گرفت و نقشه راهی برای توسعه شهرستان ها تدوین شد.

محمدصادق معتمدیان در جلسه جمع بندی سفر به شهرستان باخرز که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته سفرهای شهرستانی را با یک برنامه در قالب حضور میدانی آغاز کردیم و اکنون دور اول سفرهای شهرستانی به پایان رسید.

وی با اشاره به چگونگی فرآیند انجام سفرهای شهرستانی ادامه داد: قبل از حضور در شهرستان ها تیم های ارزیاب به شهرستان اعزام و مشکلات را احصا می کردند و سپس سفرها شکل می گرفت و در نهایت مصوباتی برای توسعه شهرستان ها تدوین می شد.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معتمدیان تصریح کرد: مصوبات سفرهای شهرستانی عمدتا بر مبنای کار کارشناسی و مطالبات مردمی به تصویب می رسد و در این راستا سفرهای شهرستانی یک ایده جدیدی است که تحرک بخشی در سطح استان ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 مصوبه در سفر استاندار به باخرز

55 مصوبه در سفر استاندار به باخرز