مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-12سياسي

کشف 5800 سلاح جنگی و شکاری/ ممانعت از تصرف اراضی به ارزش 34 هزار میلیارد


رییس پلیس پیشگیری ناجا از کشف و ضبط بالغ بر 5800 سلاح جنگی و شکاری خبر داد و گفت: همچنین طی این یک سال گذشته فقط در حوزه مبارزه با زمین خواری ارزش ریالی زمین هایی که اجازه تصرف به آن داده نشده است بالغ بر 34 هزار میلیارد تومان است.

- رییس پلیس پیشگیری ناجا از کشف و ضبط بالغ بر 5800 سلاح جنگی و شکاری خبر داد و گفت: همچنین طی این یک سال گذشته فقط در حوزه مبارزه با زمین خواری ارزش ریالی زمین هایی که اجازه تصرف به آن داده نشده است بالغ بر 34 هزار میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم همایش و رزمایش یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی که صبح امروز در ستاد ناجا برگزار شد، اظهار کرد: این حضور پر صلابت معنی و مفهوم دارد که معنی آن این است که تلاشگران حوزه امنیت یکپارچه و یک صدا برای تأمین مهم ترین نیاز جامعه که امنیت است، حضور دارند.

وی گفت: مجموعه حاضر در این میدان، یگان هایی نمونه از مجموعه یگان های حفاظت دستگاه های دولتی هستند که همزمان در سطح کشور این نمای آمادگی در حال انجام است.

تمرکز بسیار خوبی در این یکسال بر حوزه توانمند سازی اعم از آموزش و تمرکز بر افزایش مهارت و تجهیز یگان ها انجام شده که باید از روسای این سازمان ها صمیمانه قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5800 سلاح جنگی و شکاری/ ممانعت از تصرف اراضی به ارزش 34 هزار میلیارد

کشف 5800 سلاح جنگی و شکاری/ ممانعت از تصرف اراضی به ارزش 34 هزار میلیارد