مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-12اقتصادي

مهلت یک هفته ای فرمانداری کاشان به نانوایی های متخلف


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی و تخلفات صورت گرفته از سوی برخی از نانوایی های سطح شهر، نانوایی ها موظف هستند ظرف مدت یک هفته نسبت به رفع نواقص و بی نظمی های خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، مسعود خاندایی صبح امروز با اشاره به نظارت بر نانوایی ها و برخورد با متخلفان، اظهار کرد: نانوایی ها باید مواردی همچون رعایت روزهای پخت، عدم تعطیلی خودسرانه نانوایی، ساعت پخت منظم، وزن دقیق چانه و نان، عدم جابجایی خودسرانه آرد، نصب قیمت مصرف کننده نان در داخل مغازه و در منظر عموم مردم و همچنین عدم پخت نان سنگک بزرگ حتی به درخواست مشتری را مدنظر قرار دهند، چراکه عدم رعایت هر یک از موارد به برخورد قانونی با متخلف و قطع سهمیه آرد نانوایی ختم خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان افزود: فروش اجباری نان کنجددار و همچنین اضافه کردن هرگونه افزودنی به نان که موجب افزایش قیمت برای مصرف کننده شود ممنوع است و نانوایان باید بر اصل رضایت مردم توجه داشته باشند.

وی نانوایان را پیمانکار دولت خواند و تصریح کرد: آرد و نان یک محصول دولتی است و نانوا به عنوان پیمانکار دولت موظف است با رعایت وزن چانه و قیمت مصوب تعیین شده و همچنین پروتکل های بهداشتی، نان مرغوب و باکیفیت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای فرمانداری کاشان به نانوایی های متخلف

مهلت یک هفته ای فرمانداری کاشان به نانوایی های متخلف