مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-12ورزشي

لزوم استفاده از ظرفیت معدن مس سونگون به نفع ورزش منطقه


از ظرفیت ها و سرمایه های معادن بزرگ مس سونگون موجود در منطقه ارسباران باید به نفع ورزش این منطقه استفاده شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره ورزش و جوانان اهر گفت: از ظرفیت ها و سرمایه های معادن بزرگ مس سونگون موجود در منطقه ارسباران باید به نفع ورزش این منطقه استفاده شود.

جلیل علیجانپور روز سه شنبه در نشست خبری گفت: با تزریق مشارکت معادن مس منطقه ارسباران در حوزه ورزش می توان به پیشرفت و توسعه چشمگیری در این حوزه دست پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بعد از دو سال وقفه در برگزاری مسابقات ورزشی در هفته دفاع مقدس با همکاری مدیرعامل معدن مس انجرد، شاهد برگزاری پرشور مسابقات فوتسال جام سردار حاج قاسم سلیمانی بودیم که نشان از ورود مسئولان معادن به حوزه ورزش بوده و امیدواریم این همکاری ها و همراهی ها تداوم داشته باشد چرا که اداره ورزش و جوانان با سرمایه خیران و دوستداران ورزش پا برجا خواهد بود.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات و اماکن ورزشی در شهرستان اهر، افزود: متاسفانه این شهرستان از نظر امکانات و فضاهای ورزشی جزو شهرستان های درجه سه در سطح استان بوده و نیازمند حضور همیاران ورزشی و سرمایه گذاران در این بخش هستیم و در این خصوص سرمایه گذاری معادن در حوزه ورزش بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت معدن مس سونگون به نفع ورزش منطقه

لزوم استفاده از ظرفیت معدن مس سونگون به نفع ورزش منطقه