مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-12سياسي

ارتباط قوی گفتگومحور؛ مهم ترین اصل در تربیت کودکان


یک مشاور نوجوان و خانواده در بیرجند گفت: باید با  فرزندانمان ارتباط قوی گفتگو محور داشته باشیم، هر چقدر فرزندان این را در محیط خانه تجربه کنند در زندگی نیز ارتباط خوبی با دیگران خواهند داشت؛ - ایسنا/خراسان جنوبی یک مشاور نوجوان و خانواده در بیرجند گفت: باید با  فرزندانمان ارتباط قوی گفتگو محور داشته باشیم، هر چقدر فرزندان این را در محیط خانه تجربه کنند در زندگی نیز ارتباط خوبی با دیگران خواهند داشت؛ خصوصاً دخترانی که با پدران خود ارتباط قوی و خوبی دارد.

حسین امینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تعریف تربیت این است که ما بتوانیم یک انسان را طوری تربیت کنیم تا به آدم بالغ و مستقلی تبدیل شود؛ در تربیت فرزندان رعایت چند اصل بسیار ضروری است.

وی افزود: اولین اصل در تربیت فرزندان امنیت روانی است؛ فرزندانی که در یک فضای ایمن، بدون ترس و دلهره و اضطراب و استرس و امر و نهی بزرگ می شوند فرزندان کوشاتری هستند که دارای خودباوری و اعتماد به نفس بیشتری بوده که خود زمینه ساز موفقیت های بعدی است.

وی ادامه داد: شرایط ناامن و دلهره آور و همچنین تربیتی که همراه با تهدید، تنبیه، تحقیر و تمسخر باشد، در کودک احساس عذاب وجدان و ناکارآمدی را ایجاد می کند و این احساس کل زندگی او را احاطه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط قوی گفتگومحور؛ مهم ترین اصل در تربیت کودکان

ارتباط قوی گفتگومحور؛ مهم ترین اصل در تربیت کودکان