مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-12اقتصادي

3 کیلومتر از محور «قاین-بیرجند» لکه گیری و روکش آسفالت شد


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای قاین از اجرای لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم محور «قاین-بیرجند» به طول 3 کیلومتر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید علی اکبر قریشی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران،  اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی قاین و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای عملیات اجرای لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: محدوده قاین-کارخانه سیمان به طول 3 کیلومتر  با 2 هزار و 24 تن آسفالت گرم و 4 هزار و 18 مترمربع لکه گیری هندسی با 585 تن آسفالت گرم و به مبلغ حدود 30 میلیارد ریال انجام و به بهره برداری رسید.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای قاین مطرح کرد: از اولویت های مهم این اداره ارتقای وضعیت شبکه راه های مواصلاتی شهرستان قاین است که در این راستا با توجه به تردد بالای کریدور قاین-بیرجند در این محور باعث ایجاد ترک های موزاییکی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش تقویتی دارد که با اجرای اینگونه عملیات افزایش طول عمر جاده و رضایت مترددین جاده ای را خواهیم داشت.

قریشی درخصوص دیگر پروژه های در دستور کار اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای قاین عنوان کرد: پروژه اجرای آسفالت گرم محور روستایی چاده-نارگندل به طول 5/4 کیلومتر و با اعتبار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کیلومتر از محور «قاین-بیرجند» لکه گیری و روکش آسفالت شد

3 کیلومتر از محور «قاین-بیرجند» لکه گیری و روکش آسفالت شد