مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-12سياسي

مهم ترین عامل در اصلاح ساختار بودجه ایجاد منابع مالی پایدار است


یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در اصلاح ساختار بودجه، ایجاد منابع مالی پایدار است چراکه اگر منابع مالی پایداری نداشته باشیم قطعاً در اجرا با کسری بودجه و مشکلات اقتصادی روز افزون مواجه می شویم.

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در اصلاح ساختار بودجه، ایجاد منابع مالی پایدار است چراکه اگر منابع مالی پایداری نداشته باشیم قطعاً در اجرا با کسری بودجه و مشکلات اقتصادی روز افزون مواجه می شویم.

عباسعلی پوربافرانی در گفت وگو با ایسنا درباره لزوم اصلاح ساختار بودجه و نقش دولت و مجلس در این خصوص، اظهار کرد: سال هاست که قرار است روند بودجه نویسی در کشور اصلاح و سند دخل و خرج دولت به درستی تدوین شود تا اشکالات آن کاهش یاید چراکه در سند دخل و خرج دولت هر اتفاقی رخ دهد روی بسیاری از عناصر در جامعه و حوزه اقتصاد تأثیرگذار است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در زمینه اصلاح ساختار بودجه در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که ابلاغ کردند این مهم را گوشزد کرده اند و در کل همگان اذعان دارند که ساختار بودجه نویسی در کشور اشکالاتی دارد و اشکالات آن نیز از این جهت است که هم اکنون یک سند بزرگ برای دخل و خرج دولت داریم که در برخی از مواقع امکان نظارت را کاهش می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین عامل در اصلاح ساختار بودجه ایجاد منابع مالی پایدار است

مهم ترین عامل در اصلاح ساختار بودجه ایجاد منابع مالی پایدار است