مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-12اقتصادي

ضرورت انعطاف برخی قوانین در راستای رونق تولید


رییس دادگستری شهرستان ساوه بر ضرورت انعطاف در برخی قوانین به منظور پیشگیری از بروز چالش در صنعت و رونق در تولید تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری شهرستان ساوه بر ضرورت انعطاف در برخی قوانین به منظور پیشگیری از بروز چالش در صنعت و رونق در تولید تاکید کرد.

هادی ملکی شامگاه دوشنبه 19 مهرماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری شهرستان ساوه که در دفتر اتاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد، اظهار کرد: ساوه از معدود شهرهایی است که مشکلات صنایع آن در حوزه شهرستانی کم است و اغلب مشکلات در حیطه اختیارات استانی و ملی است.

وی هدف از تشکیل این جلسه را بررسی دقیق موانع پیش روی تولید با حضور مدیران صنایع و مسئولان استانی و شهرستانی برشمرد و افزود: در این نشست ها تلاش می شود تا اجرای قانون با دید بازتر بررسی شده و انعطاف بیشتری به خود بگیرد تا در سال جاری که به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته است، مانع زدایی از تولید به معنای واقعی صورت گیرد.

رییس دادگستری ساوه افزود: رفع موانع تولید منوط به اصلاح قوانین دست و پاگیر و انعطاف در قوانین مرتبط با تولید است.

وی در خصوص بیماری کارگران در حین کار نیز توضیح داد: تشخیص ارتباط بیماری با کار بر عهده پزشکی قانونی است و با مشورت پزشک متخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انعطاف برخی قوانین در راستای رونق تولید

ضرورت انعطاف برخی قوانین در راستای رونق تولید