مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 00:052021-10-11اقتصادي

آغاز به کار اولین هتل به سبک آلاچیق عشایر در کوثر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: در راستای رونق گردشگری در شهرستان کوثر اولین هتل آلاچیق به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، جهانگیر شهبازی اظهار کرد: در راستای گرامی داشت هفته گردشگری و روز جهانی جهانگردی برنامه های متعددی در سطح شهرستان کوثر برگزار شد.

وی افتتاح اولین هتل آلاچیق در شهرستان را از جمله مهم ترین برنامه های این هفته در شهرستان کوثر اعلام کرد و افزود: با افتتاح این هتل سنتی در مسیر گردشگری اردبیل به سرچم ظرفیت جذب گردشگر شهرستان ارتقا می یابد.

 رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر بیان کرد: تجلیل از فعالان گردشگری شهرستان،  برپایی ایستگاه نقاشی  با همکاری کانون  پرورش فکری، تبلیغات محیطی میدانی، برگزاری  مسابقه عکاسی از جاذبه های شهرستان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاران و اجرای جشنواره زنجیروپیر از دیگر برنامه های این هفته بود.

 شهبازی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و توسعه زیرساخت های گردشگری در سطح شهرستان به زودی شهرستان کوثر به یکی از مقاصد اصلی سفر در منطقه تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار اولین هتل به سبک آلاچیق عشایر در کوثر

آغاز به کار اولین هتل به سبک آلاچیق عشایر در کوثر