مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-11سياسي

تغییر مدیریتی فضایی برای بهره مندی از ایده های جدید است


اگر چه کشور ما تحت انواع فشارها، تحریم ها و بدخواهی های ظالمان جهان است اما با تحقق امری که خداوند مقدر فرموده، شکوفا می شود و ملتی سربلند، - ایسنا/زنجان وزیر کشور گفت: اگر چه کشور ما تحت انواع فشارها، تحریم ها و بدخواهی های ظالمان جهان است اما با تحقق امری که خداوند مقدر فرموده، شکوفا می شود و ملتی سربلند، سرافراز و مقتدر خواهد شد.

احمد وحیدی شامگاه امروز (19 مهرماه) در مراسم تودیع و معارفه استانداران زنجان، با بیان اینکه دشمن در جبهه های مختلف با به راه انداختن جنگ علیه ملت ایران به دنبال انحراف ما از مسیر است، اظهار کرد: اما ملت نشان داد در مسیر مستحکم بوده و ظهور را می طلبد.

وی با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم، بهت آور بوده و برای بسیاری قابل درک نیست، تصریح کرد: همه دشمنان ایستاده اند تا ملت را از پای درآورند اما ملت غیور ایران از پس همه فشارها برآمده و در این دوره از انتخابات، مردم تصمیم گرفتند به فردی رأی دهند که حرفش این بود که ما احتیاجی به غرب نداشته و خودمان با عنایت الهی راه خود را پیش می بریم و این نقطه عطف مهمی است.

این مسئول با بیان اینکه مردم نشان دادند که جنگ دشمن موثر نبود، افزود: ملت تصمیم خود را گرفته و بار دیگر نشان دادند که عزم آن ها بر تحقق آرمان های انقلاب و این مکتب الهی بوده و این مسئولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مدیریتی فضایی برای بهره مندی از ایده های جدید است

تغییر مدیریتی فضایی برای بهره مندی از ایده های جدید است