مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 17:052021-10-11سياسي

آسیب های ادوار گذشته شهرداری ها در استان بوشهر تکرار نشود


باید تلاش شود که آسیب های ادوار گذشته شورای شهرها و شهرداری ها در استان بوشهر تکرار نشود.

- ، احمد محمدی زاده عصر دوشنبه در جمع شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: شهرداری ها اولین حلقه در خدمات دهی به مردم هستند و باید تلاش شود که بهترین خدمات در سریع ترین زمان به مردم ارائه شود.

وی همدلی بین شورای شهر و شهرداری ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: بی شک همراهی، همکاری و تعامل شهرداری ها و اعضای شورای اسلامی شهرها به ارائه خدمات بهتر به مردم منتج خواهد شد.

استاندار بوشهر خواستار تقویت تعامل و همدلی بین شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها شد و خاطرشان کرد: در دوره های گذشته شاهد برخی اختلافات در شهرها بودیم که باید تلاش شود این دوره این مشکلات تکرار نشود.

وی بروز برخی آسیب ها در شوراهای شهر و شهرداری های استان را مضر دانست و ادامه داد: باید از بروز تخلف، اختلاف و انحراف پیشگیری و جلوگیری شود تا شاهد تکرار مسائل گذشته نباشیم.

محمدی زاده بر تسریع در انتخاب شهرداران استان بوشهر تاکید کرد و افزود: تلاش شود ترکیب شهرداری های استان بوشهر هر چه سریع تر تکمیل شود تا کار و برنامه مردم معطل نشود.

وی از برگزاری دوره آموزشی ویژه شهرداران استان بوشهر خبر داد و گفت: برنامه آموزشی ویژه شهرداران تدوین شده تا بر اساس ضوابط قانونی و رعایت اخلاق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های ادوار گذشته شهرداری ها در استان بوشهر تکرار نشود

آسیب های ادوار گذشته شهرداری ها در استان بوشهر تکرار نشود