مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 16:452021-10-11اقتصادي

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در ششمین نمایشگاه ایران فارما


پاویون شرکت های دانش بنیان ایرانی در ششمین نمایشگاه ایران فارما از امروز دوشنبه 19 مهر ماه از ساعت 9 تا 17 با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در محل مصلی تهران برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در این نمایشگاه که از 19 مهرماه سال جاری آغاز شد و تا روز 21 مهرماه ادامه دارد، 10 شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری به نمایش محصولات و عرضه توانمندی های خود می پردازند.

اسامی شرکت های دانش بنیان حاضر در پاویون ششمین نمایشگاه ایران فارما به این ترتیب است: شرکت دانش بنیان آرک زیست آزما؛ محصول ارائه شده این شرکت در پاویون شامل خدمات تخصصی کنترل کیفی فرآورده های بیولوژیک و نوترکیب است که این خدمات شامل بهینه سازی، معتبرسازی و انجام آزمون های آنالیز و کنترل کیفی برای داروهایی که در فاز توسعه و تحقیق قرار دارند و هنوز وارد تولید نشده اند و انجام آزمون های کنترل کیفی فرآوردهای نوترکیب از جمله اینترفرون، فیلگراستیم و.

طبق فارماکوپه است.

شرکت دانش بنیان اکسیر سازه رازی؛ محصول ارائه شده این شرکت در پاویون شامل اولترا فریزر آزمایشگاهی منفی 86 درجه سانتیگراد است.

دستگاه اولترا فریزر آزمایشگاهی منفی 86 درجه سانتیگراد یا دیپفریزر محصول سطح یک دانش بنیان این شرکت برای نگهداری نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در ششمین نمایشگاه ایران فارما

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در ششمین نمایشگاه ایران فارما