مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-11اقتصادي

خوزستان/ وام بدون ضامن به عشایر زلزله زده اندیکا پرداخت می شود


برای تامین ارزاق زلزله زدگان از جمله آرد و علوفه دامی برای عشایر اندیکا به مدت سه ماه و پرداخت تسهیلات کم بهره به عنوان تنخواه بدون ضامن به صورت زنجیره ای پیگیری لازم انجام شده و به زودی خدمات لازم در این زمینه به عشایر استان ارایه می شود.

- برای تامین ارزاق زلزله زدگان از جمله آرد و علوفه دامی برای عشایر اندیکا به مدت سه ماه و پرداخت تسهیلات کم بهره به عنوان تنخواه بدون ضامن به صورت زنجیره ای پیگیری لازم انجام شده و به زودی خدمات لازم در این زمینه به عشایر استان ارایه می شود.

مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: پرداخت تسهیلات بدون ضامن، و توزیع ارزاق رایگان به عشایر زلزله زده شهرستان اندیکا و تامین علوفه دام آنها در دستور کار قرار گرفته است.

سید هدایت اله موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:برای تامین ارزاق زلزله زدگان از جمله آرد و علوفه دامی برای عشایر اندیکا به مدت سه ماه و پرداخت تسهیلات کم بهره به عنوان تنخواه بدون ضامن به صورت زنجیره ای پیگیری لازم انجام شده و به زودی خدمات لازم در این زمینه به عشایر استان ارایه می شود.

وی افزود: در زلزله اخیر خسارت زیادی به عشایر اندیکا وارد شده که از مهم ترین آنها می توان به تخریب 130 کیلومتر راه عشایری، 800 واحد اصطبل دامی، تلف شدن 150 راس دام سبک و از بین رفتن 650 تن علوف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان/ وام بدون ضامن به عشایر زلزله زده اندیکا پرداخت می شود

خوزستان/ وام بدون ضامن به عشایر زلزله زده اندیکا پرداخت می شود