مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-11سياسي

خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران فراتر از شغل و فعالیت های اداری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وبینار معاونین توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز دوشنبه 19 مهر با حضور طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل این معاونت در سالن اجتماعات مجتمع شهید .

- طاهر موهبتی گفت: وقتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان نهاد انقلابی یاد می کنیم یعنی نباید در این نهاد تبدیل به کارمند شویم و در مسیر خدمات رسانی و مواجهه با ایثارگران نگاه صرفاً اداری داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وبینار معاونین توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز دوشنبه 19 مهر با حضور طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل این معاونت در سالن اجتماعات مجتمع شهید رسول زاده و به صورت هم زمان از طریق ویدئوکنفرانس در ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور برگزار شد.

مهندس طاهر موهبتی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های انجام شده در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد گفت: امروز مهم ترین منابع ملی در هر کشوری نیرو های انسانی آن کشور است و اگر خواهان تحول هستیم باید اهمیت و توجه ویژه ای به نیروی انسانی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران فراتر از شغل و فعالیت های اداری است

خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران فراتر از شغل و فعالیت های اداری است