مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 15:102021-10-11سياسي

استاندار اصفهان برای احیای زاینده رود تلاش کند


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: استاندار جدید اصفهان با روحیه جهادی و انقلابی که دارد برای احیای زاینده رود تلاش کند.

- ، سید ناصر موسوی لارگانی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه آب و زاینده رود معضل استان اصفهان بوده به آن توجه شود چرا که اگر از تک تک افرادی که در این جلسه حضور دارند سوال کنید حرف اول و آخرشان آب و احیای زاینده رود است.

وی با اشاره به اینکه اکنون بیشترین بیکاری در استان اصفهان است، تصریح کرد: اگر آب داشته باشیم بیکاری نخواهیم داشت و اگر زاینده رود احیا شود دیگر مشکل بیکاری نداریم زیرا آنقدر توانمندی در استان اصفهان وجود دارد که می تواند چند استان را اداره کند.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان، ادامه داد: بحران بزرگی را که با آن روبرو هستیم و آتش زیرخاکستر است که اگر به داد و به فریاد آن نرسید زمانی به فکر می افتید که دیگر کار از کار گذشته است از این رو درخواست دارم به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

موسوی لارگانی با بیان اینکه با 13 وزیر در مجمع نمایندگان استان اصفهان جلسه برگزار کردیم، افزود: با تمام وزیران از آب به عنوان مهم ترین معضل کنونی صحبت کردیم؛ استان اصفهان می تواند 10 برابر نفت برای کشور با میراث ارزشمندی که در این شهر خوابیده است درآمد داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان برای احیای زاینده رود تلاش کند

استاندار اصفهان برای احیای زاینده رود تلاش کند