مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 14:452021-10-11سياسي

انتشار نتایج اولیه انتخابات عراق در 10 استان/ جریان صدر پیشتاز است


جریان صدر در شش استان جنوبی و مرکزی عراق شامل نجف، کربلا، واسط، المثنی، میسان و دیوانیه که عموما شیعه نشین هستند، بیشترین آرا را به دست آورده است و تعداد کرسی هایش به عدد 25 رسیده است.

- جریان صدر در شش استان جنوبی و مرکزی عراق شامل نجف، کربلا، واسط، المثنی، میسان و دیوانیه که عموما شیعه نشین هستند، بیشترین آرا را به دست آورده است و تعداد کرسی هایش به عدد 25 رسیده است.

نتایج اولیه انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق در 10 استان که کمیسیون عالی مستقل انتخابات این کشور منتشر کرده حاکی است که تا اینجای کار، جریان صدر به رهبری مقتدا صدر پیشتاز این دوره از انتخابات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جریان صدر در شش استان جنوبی و مرکزی عراق شامل نجف، کربلا، واسط، المثنی، میسان و دیوانیه که عموما شیعه نشین هستند، بیشترین آرا را به دست آورده است و تعداد کرسی هایش به عدد 25 رسیده است.

ائتلاف دولت قانون در رتبه بعدی با بیش از 12 کرسی قرار گرفته و در مقابل، ائتلاف الفتح (هادی العامری) کمتر از حد انتظار ظاهر شده است.

نماینده های مستقل و وابسته به اعتراضات اکتبر نیز توانسته اند در این دوره نماینده هایی به پارلمان برسانند.

در سه استان کردنشین سلیمانیه، اربیل و دهوک در شمال عراق نیز حزب دمکرات کردستان عراق به رهبری مسعود بارزانی با فاصله نسبتا زیادی از رقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار نتایج اولیه انتخابات عراق در 10 استان/ جریان صدر پیشتاز است

انتشار نتایج اولیه انتخابات عراق در 10 استان/ جریان صدر پیشتاز است