مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-11پزشكي

واکسیناسیون 68 درصد دانش آموزان اردستانی


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان از واکسینه شدن 68 درصد دانش آموزان اردستانی خبر داد و گفت: والدین به شایعات توجه نکنند و در تزریق واکسن دانش آموزان عجله کنند.

- حسن ذبیحی در گفت وگو با وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته است، افزود: این وضعیت در نتیجه تأثیر واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم است، لازم است افرادی که نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده اند هرچه سریع تر واکسن را تزریق کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خاطرنشان کرد: احتمال ایجاد پیک جدید کرونا در کشور نیز وجود دارد اما اگر واکسیناسیون تکمیل شود می توان پیک جدید را به خوبی کنترل و مهار کرد.

ذبیحی در خصوص ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان، تصریح کرد: بازگشایی مدارس و دانشگاه منوط به واکسیناسیون دانش آموزان و والدین است، افراد به منابع رسمی اعتماد کرده و در تزریق واکسن دانش آموزان فرصت سوزی نشود.

واکسن سینوفارم برای دانش آموزان 12 سال به بالا مورد تایید است وی یادآور شد: واکسن سینوفارم برای دانش آموزان 12 سال به بالا مورد تایید سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت کشور است و هیچگونه عوارض خاص و شدیدی برای دانش آموزان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 68 درصد دانش آموزان اردستانی

واکسیناسیون 68 درصد دانش آموزان اردستانی