مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-11سياسي

اکنون جبهه جنگ پارک های علم و فناوری ما هستند


رییس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس گفت: اکنون جبهه جنگ پارک های علم و فناوری ما هستند و باید از ظرفیت های البرز برای توسعه مجموعه پارک علم و فناوری البرز استفاده کرد.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس گفت: اکنون جبهه جنگ پارک های علم و فناوری ما هستند و باید از ظرفیت های البرز برای توسعه مجموعه پارک علم و فناوری البرز استفاده کرد.

علیرضا منادی سفیدان در بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی در کرج، گفت: یکی از برنامه های مجلس در زمینه حمایت از پژوهش حمایت از جهاد دانشگاهی است.

در پژوهش اسراف حرام نیست زیرا هزینه در زمینه پژوهش به نتیجه می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منادی سفیدان در بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی در کرج، با بیان اینکه امسال 4200 میلیارد تومان بودجه در حوزه پژوهش کشور اختصاص داده شده گفت: این میزان شامل هزار میلیارد برای صندوق نوآوری و شکوفایی، هزار میلیارد وام و 2200 میلیارد تومان برای معاونت علمی و فناوری تخصیص یافته که همگی در راستای حمایت از جهاد دانشگاهی است.

منادی با اشاره به اینکه البرز استان سوم از لحاظ تعداد شرکت های دانش بنیان است، تاکید کرد: استان تازه تاسیس البرز ایران کوچک است و از تمام قومیت ها در این استان حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون جبهه جنگ پارک های علم و فناوری ما هستند

اکنون جبهه جنگ پارک های علم و فناوری ما هستند