مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-11اقتصادي

طوفان حاره ای بالغ بر 143 میلیارد تومان به راه های جنوب سیستان و بلوچستان خسارت زد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: بروز طوفان حاره ای و به دنبال آن بارندگی و جاری شدن سیلاب در مهرماه جاری، - جلال الدین قادری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: 407 کیلومتر از راههای اصلی و فرعی و روستایی و 160 دستگاه ابنیه فنی راهها در حوزه تحت پوشش این اداره کل تحت تاثیر این طوفان خسارت جدی دیدند.

وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان های دشتیاری، شبانه روزی در محورهای مستقر و به خدمات رسانی پرداختند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همزمان با بروز طوفان بی سابقه حاره ای با تلاش شبانه روزی راهداران سه محور مسدود شده در جنوب این استان بازگشایی شد.

قادری با بیان اینکه بیش از 12هزار کیلومتر طول راه های تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان(ایرانشهر) است، گفت: عوامل و تیم های راهداری این اداره کل در راستای جبران خسارت ها به سرعت وارد عمل شده و به رفع آسیب های سیل پرداختند تا هم استانی گرامی ترددهای ایمن  در مسیرهای ارتباطی داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هم استانی های گرامی اگر قصد تردد در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های با سامانه 141 ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان حاره ای بالغ بر 143 میلیارد تومان به راه های جنوب سیستان و بلوچستان خسارت زد

طوفان حاره ای بالغ بر 143 میلیارد تومان به راه های جنوب سیستان و بلوچستان خسارت زد