مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-11سياسي

نیمی از درمان زوج های نابارور کشور توسط جهاد دانشگاهی انجام می شود


رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در زمینه تولید فناوری های پزشکی به اقدامات راهبردی برای درمان ناباروری پرداخته است، گفت: در این زمینه پژوهشگاه ها از جمله رویان و ابن سینا فعالیت خوبی داشتند و 50 درصد درمان ناباروری کشور توسط جهاد دانشگاهی صورت می گیرد.

- ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در زمینه تولید فناوری های پزشکی به اقدامات راهبردی برای درمان ناباروری پرداخته است، گفت: در این زمینه پژوهشگاه ها از جمله رویان و ابن سینا فعالیت خوبی داشتند و 50 درصد درمان ناباروری کشور توسط جهاد دانشگاهی صورت می گیرد.

حمیدرضا طیبی روز دوشنبه 19 مهرماه در بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی در کرج که با حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضورت گرفت، به برخی دستاوردهای چهل ساله جهاد دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در طول این چهل سال در زمینه های مختلفی از جمله صنایع دفاعی، الگوسازی علم و فناوری و تجاری سازی آن، انتقال موفق فناوری، فرهنگ و آموزش و اشتغال آفرینی، فعالیت های خوبی انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان برخی اقدامات این نهاد در دوران در دوران دفاع مقدس، گفت: ما مدعی دفاع دانش بنیان در کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از درمان زوج های نابارور کشور توسط جهاد دانشگاهی انجام می شود

نیمی از درمان زوج های نابارور کشور توسط جهاد دانشگاهی انجام می شود