مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-11حوادث

کشف 512 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/ دستگیری 4 قاچاقچی


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس استان با انهدام یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ، 512 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر از شهرستان مهرستان به ایرانشهر و سپس قاچاق آن به مرکز کشور را داشتند شناسایی و انهدام این باند مسلح را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های ایرانشهر و مهرستان پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور بین دو شهرستان سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه پژو پارس در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در محور مهرستان- ایرانشهر بودند شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی در یک منطقه کوهستانی اعضای این باند مسلح در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 512 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/ دستگیری 4 قاچاقچی

کشف 512 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/ دستگیری 4 قاچاقچی