مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-11اقتصادي

1200 واحد تولیدی مازندران مشمول استاندارد کالا هستند


مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی مازندران با اشاره به اینکه استان قطب کشاورزی و غذایی است، گفت: هزار و 200 واحت تولیدی تحت پوشش این سازمان هستند.

- اجرای استاندارد را از ضروریات ذکر کرد و با اشاره به روز جهانی استاندارد گفت: استانداردسازی مطمئن ترین گام برای توسعه پایدار است و اگر واحد تولیدی نتواند بازاری برای تولیدات پیدا کند، دچار مشکل می شود.

وی کیفیت را مقوله مهم در تولید کالا ذکر کرد و گفت: باید چشم انداز مشترک و واحدی برای جهانی بهتر دیده شود و از این رو سازمان ملی استاندارد، استانداردسازی و تدوین استانداردهای ملی جزو برنامه ها است.

وی مبنا و مأخذ استانداردهای ملی را ایزو دانست و اظهار داشت: تمدید پروانه ها و بازرسی از واحدهای تولیدی، اندازه شناسی و مقیاس ها از جمله برنامه ها است.

فیاض آزمون های سی ان جی و پلمب گذاری را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: مازندران قطب کشاورزی و صنایع غذایی است و هزار و 200 واحد تولیدی در استان تحت پوشش سازمان استاندارد در استان قرار دارد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی مازندران یادآور شد: با توجه به تنوع فعالیت های اقتصادی نیازمند همکاری بخش های خصوصی و همکار هستیم.

وی یادآور شد: در استان مازندران 50 آزمایشگاه در استان وجود دارد که بخشی از آن مربوط به واحدهای تولیدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 واحد تولیدی مازندران مشمول استاندارد کالا هستند

1200 واحد تولیدی مازندران مشمول استاندارد کالا هستند