مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-11اقتصادي

افزایش 800 درصدی ارزش مکشوفات از عطاری های متخلف استان مرکزی


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ارزش مکشوفات عطاری های متخلف در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 800 درصد رشد نشان می دهد.

- ایسنا/مرکزی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ارزش مکشوفات عطاری های متخلف در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 800 درصد رشد نشان می دهد.

دکتر عباس علیمرادیان بیان کرد: طی بازرسی های صورت گرفته در 6 ماهه ابتدایی امسال، در آمار بازرسی و اقلام مکشوفه 50 درصد و ارزش اقلام مکشوفه 800 درصد رشد داشته ایم.

وی افزود: بازرسی های ویژه و به صورت مستمر و در راستای تشدید نظارت از مراکز عرضه سطح استان و باشگاه ها در شش ماه نخست سال انجام شده و همچنان هم انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این راستا 60 مورد بازرسی از این مراکز صورت گرفته است که از این تعداد 30 واحد به مراجع قضایی معرفی شده اند.

دکتر علیمرادیان در ادامه خاطرنشان کرد: در این بازرسی ها که به صورت سر زده انجام گرفت، اصالت و سلامت کالا و دارا بودن تاییدیه سازمان غذا و دارو تحت عنوان سیب سلامت، عدم عرضه فراورده های گیاهی و دارویی و مخدر، رعایت اصول توزیع و بهداشتی واحد عرضه کننده و عدم دخالت واحد در امر درمان مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته و با واحدین متخلف برخوردهای مناسب قانونی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 800 درصدی ارزش مکشوفات از عطاری های متخلف استان مرکزی

افزایش 800 درصدی ارزش مکشوفات از عطاری های متخلف استان مرکزی