مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-11پزشكي

5179 بیمار روانی تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی هستند


مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به نگهداری بیماران روانی مزمن در مراکز شبانه روزی و روزانه ی بهزیستی، گفت: 5179 پرونده ی بیمار روانی مزمن در استان داریم که 62 درصد آن ها مستمری بگیر ثابت بهزیستی استان هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به نگهداری بیماران روانی مزمن در مراکز شبانه روزی و روزانه ی بهزیستی، گفت: 5179 پرونده ی بیمار روانی مزمن در استان داریم که 62 درصد آن ها مستمری بگیر ثابت بهزیستی استان هستند.

فرگل صحاف روز دوشنبه، 19 مهرماه در نشست خبری، با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت روان، اظهار کرد: زمانی فقدان بیماری و حالت رفاه جسمی و روانی جزوی از سلامت تعریف می شد ولی اکنون این تعریف گسترده تر شده است، سلامت روان و نبود اختلالات روان شامل خوب بودن ذهن، ادراک خودکار، استقلال، خودمختاری، کفایت، خودشکوفایی و توانایی های فردی است.

وی با بیان این که اختلال روانی شامل تغییر در تفکر، خلق هیجان و اختلال در کارکرد زندگی فرد است، گفت: بهداشت روان حالتی از رفاه است که فرد بتواند توانایی خود را بشناسد، بهداشت روان برای همگان نیاز است و طبق تعریف جهانی اگر بهداشت روان نباشد، جامعه دچار اختلال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5179 بیمار روانی تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی هستند

5179 بیمار روانی تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی هستند