مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-11فرهنگي

مهلت دریافت آثار پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تمدید شد


دبیر پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی تربیتی رشد از «تمدید مهلت دریافت آثار» این جشنواره تا 30 مهرماه خبر داد.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدابراهیم محمدی، در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی فیلم رشد، اظهار کرد: ضمن بررسی آخرین وضعیت فعالیت های دبیرخانه و بر اساس درخواست تعدادی از شرکت کنندگان ایرانی و خارجی در این جشنواره برای تمدید مهلت دریافت آثار پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، مهلت دریافت آثار تا پایان مهرماه تمدید شد.

وی افزود: نظر به این که نحوه دریافت آثار ایرانی نسبت به ادوار گذشته تغییر کرده و با توجه به این که بسیاری از هنرمندان از جمله فیلم سازان داخل و خارج از کشور در شرایط و محدودیت های سخت کرونایی به تولید آثار خود مشغول اند تصمیم بر آن شد که دبیرخانه فیلم رشد، با تمدید مهلت دریافت آثار فرصتی فراهم نماید تا برخی از آثار تولیدی که مراحل فنی و پایانی کار را پشت سر می گذارند به جشنواره راه یابند.

طبق اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم رشد، همه فیلم سازان ایرانی و خارجی علاقه مند به شرکت در پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که تا تاریخ 15 مهرماه موفق به ثبت نام و ارسال آثار خود نشده اند، تا پایان روز جمعه 30 مهرماه جاری فرصت خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت دریافت آثار پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تمدید شد

مهلت دریافت آثار پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تمدید شد