مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-11بين الملل

واشنگتن با شروط مشخصی بقیه کمک مالی خود به مصر را آزاد می کند


تیم وزارت خارجه آمریکا در دیدار اخیر با یک هیئت مصری در واشنگتن بر لزوم اهمیت اجرای شروط مشخص برای آزاد کردن بقیه کمک مالی آمریکا به مصر که 130 میلیون دلار است، - تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روزنامه العربی الجدید، یک هیئت رسمی مصری شامل مشیره خطاب، رییس جدید شورای ملی حقوق بشر این کشور، محمد انور سادات، عضو شورا و رییس طرح مذاکرات ملی و چند تن از اعضای طرح پنجشنبه گذشته با نمایندگانی از حزب دموکرات و جمهوری خواه و تیم وزارت خارجه آمریکا در واشنگتن دیدار کردند.

خطاب به خاطر ارتباط گسترده اش در آمریکا برای ریاست این هیئت انتخاب شد.

کمک گرفتن مصر از سادات و اعضای طرح مذاکرات بین المللی برای تبلیغ یک چهره متوازن از چگونگی اداره پرونده های داخلی و نشان دادن این مسئله است که نظام مصر عرصه را برای شخصیت هایی که حامی نظام نیستند نیز باز گذاشته است اما در اصل هدف بهره برداری از روابط سادات با برخی سیاستمداران آمریکایی در سال های گذشته است.

علاوه بر اهداف اصلی این هیئت که تبلیغ برای ایجاد گشایش و بهبود وجهه نظام مصر بود، آن ها هدف سومی نیز داشتند و آن از بین بردن پیامدهای منفی سفر عباس کامل، رییس سازمان اطلاعات کل مصر به واشنگتن در ژوئن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن با شروط مشخصی بقیه کمک مالی خود به مصر را آزاد می کند

واشنگتن با شروط مشخصی بقیه کمک مالی خود به مصر را آزاد می کند